Tayland

Bangkok Havaalanı

Pasaporttan da geçtik ve yine bir sonraki uçuşa kadar iki saatim var. Havaalanında ilk izlenimlerim; heryer rengarenk, içeride bile yeşillikler var, dev buda heykelleri ve bol bol Kral’ın resmi; tek, eşiyle, ailesiyle, oturarak ayakta… Artık yolda görseniz tanımıyorum diyemezsiniz.

P1030625

Yemek katına geçiyorum, bol sebzeli, meyveli, kokulu yemekler. Uçakta o kadar çok yemisim ki hiç yiyecek ne halim var ne de yerim, ama yine de rengarenk duran meyvesularından içmeden yapamıyorum. Karpuz suyuyla başladım ve bütün tatil de onunla devam ettim. Benim gibi karpuzu sevmeyen biri için bu kadar bedene yüklenmek ne kadar doğru, bilemiyorum. Bu tatilde şunu da gördüm ki karpuzu meyve gibi yemek dışında her haliyle seviyormuşum 🙂

Hazır vaktim varken hava almak için dışarıya çıkayım dedim, hay demez olaydım; bu nasıl bir sıcaaaaak. Nefes almaya imkan yok, sıcak artı nem artı kalabalığın baskısı, bir anda insanı bunaltıyor ama zannetmeyin ki hep böyle. Hemen dönüp içeri giriyorum. Samui adasına gidecek olan uçağın kapısına yöneliyorum, internet de var; oooh rahatladım. İnternetten bakmaya başlıyorum otellere; e-booking.com veya agoda.com dan arama yapabilirsiniz. Aynı otelleri iki sitede de bulabiliyorsunuz, bariz ucuzluklar olabiliyor veya bazen de bu ucuzluk sadece agoda’nin sitesinde sonradan eklenen bazı dosya masraflarından kaynaklanıyor, iyi bakmakta fayda var. Genel olarak otel fiyatları çok pahalı olmadığından beğenmezseniz başka bir otele geçebilirsiniz, değiştirmek hiiiic zor değil.

İç hatlarda ilk uçuşumu Bangkok Havayolları ile yaptım; gayet rahat geçen bir uçuşun ardından Samui adasına vardım. İlk indiğimde anlayamadım ama bagajı almaya gittiğimde farkına vardım ki burası bir açık hava havaalanı; kelimenin tam anlamıyla havaalanı. Klima yok, pervaneler var heryerde. Heryerde çiçekler, dev yapraklar, tek bir bant ve etrafında şaşkın ve yorgun gözlerle bekleyen bizler.

Bavullar geliyor ve macera başlıyor.

Sesimden

Leave a Reply

