Doğurasım · Genel

Nisan Sonrasi

Tarifi olmayan bir mutluluk vardı hastane odasının içinde. Adeta duvarlara çarpıp çarpıp sonra tekrardan bize dönüyordu, bumerang gibiydi diyebilirim o odadaki mutluluk. Biz Nisan’ı gördükçe yani uyanık olduğumuz her an, ondan çıkan ışıkla gözlerimizden giren enerji bütün hücrelerimizin tek tek kapısını çalıp sonra da kalbimizde minik çaplı hatta bazı anlarda kocaman patlamalara sebep oluyordu. Ne… Continue reading Nisan Sonrasi

Doğurasım · Genel

BÜYÜK GÜN

En sonunda doğum için belirlenen güne geldik ve günlerden çarşamba idi. Hazırlandık ettik, çantalar elimizde Nisancık belimizde biz gideriz hastaneye oy hastaneyeee. İşlem başlamamış, hooop tornistan geri dön. Kendimizi hazırlamışız ama Nisancık gelmeyi istemiyor henüz. İkinci gün aynı şekilde gittik, döndük ve üçüncü gün de. Artık “bugün git yarın gel” büroları gibi olmuştuk, alışmıştık gidip… Continue reading BÜYÜK GÜN

Doğurasım · Genel

Hamilelikte Son Viraj

Ve geldik son üç aylara, geldik ama ne geliş. Tatilden döndük, haziran sonuydu, havalar da şahane gitmiyordu açıkcası. Zaten her tatilden dönüşüm ağrılı geçerdi, bir de bu sefer biraz değişiklik vardı, 7-8 kilo kadar. Herşey ikinci bölümde geliştiği gibi gelişmiyordu. Misal ağırlık arttıkça artıyor, hareketler kısıtlanıyordu. Hele ki benim gibi yerinde duramayan bir insansanız daha… Continue reading Hamilelikte Son Viraj

Doğurasım · Genel

Hamilelik Orta Dönem

Hamileliğin ikinci kısmı ilkinden biraz farklıydı zira artık nispeten alışık olduğum bir dönemdeydim. Tombiş karnımla hareket etmeyi bayağı öğrenmiştim. Artık oldukça zevkli geçiyordu zaman. Özellikle bu dönemde öncelikli olmanın keyfini çıkardım, size de öneririm. Otobüste, trende, her türlü sırada birazcık karnınızı gösterdiğinizde hemen sıraların önüne geçiyorsunuz ya da yer veriliyorsunuz. Sonuna kadar kullandım her yerde… Continue reading Hamilelik Orta Dönem

Doğurasım · Genel

Sportif Hamile

Bu hafta biraz hamileliğe dönmek istedim çünkü hamileliğe dair en önemli konulardan birinin bu olduğunu düşünüyorum; SPOR. Kendimi bildim bileli spor yapan biriyim. Aslında bir takımda oynamışlığım çok az bir döneme denk gelir. Lisede çok kısa bir dönem basketbol oynamışlığım vardı ama dediğim gibi çok çok az, zira maalesef pek önem verilmediği ve belki de… Continue reading Sportif Hamile

Doğurasım · Genel

NİSAN DA OKUYABİLECEK CİN ALİ’Yİİİ

Bundan bir ay kadar önce kız kardeşim, nam-ı diğer teyse, bize hediye olarak bir sürü kitap gönderdi. Teyse diyorum çünkü Nisan doğduktan sonra ailedeki ve hatta çevremizdeki birçok insanın titri değişti. Neyse, bir heyecan beklemeye başladık. Kardeşim kabaca bir hesap yaptı, bir haftaya gelir dedi. Sanki ben daha önce hiçbir şey göndermemişim ve gönderiler yaklaşık… Continue reading NİSAN DA OKUYABİLECEK CİN ALİ’Yİİİ

Genel · Yaşayasım

Eureka

Bundan çoook çok eski zamanlarda bir Eda ile bir Burak yaşarmış. Daha o zamanlar Nisan isimli kızları henüz doğmamışmış. Bir çift arkadaşlarıyla birlikte Fransa’nın kuzeyindeki Deauville isimli şehre günübirlik gitmişler. Yanlarında arkadaşlarının yeni doğmuş bebekleri de varmış tabii pusetle. Gayet güzel geçen bir gezintinin ardından sıra yemek yemeğe gelmiş ve zurna zırt demeye başlamış. Eda… Continue reading Eureka